قاطی پاطی

قاطی پاطی

به سایت قاطی پاطی خوش آمدید.
قاطی پاطی

قاطی پاطی

به سایت قاطی پاطی خوش آمدید.


فری ویرال (FreeViral):

حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت آگاهی دارید؛ افزایش ترافیک که داشته باشید، رتبه شما در الکسا و گوگل بالا می رود، سایت ها به شما تبلیغ میدهند و ...

دیگر؛ اینکه اگر سایتی با ترافیک بالا داشته باشید، می توانید محصولات خودتان را در آن قرار داده و بفروشید یا محصولات دیگر سایت هایی که در ازای فروش درصدی را به شما می پردازند را قرار بدهید و خلاصه اینکه کسب درامد داشته باشید.



  

شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید؛ اگر بتوانبد حداقل زیر مجموعه را بدست بیاورید می توانید در سایت هایی که در این سایت عضو هستند لینک داشته باشید، لازم نیست شما کاری انجام بدهید؛ فقط لینک خود را در پنل کاربری سایت (به روشی که در ادامه توضیح می دهم) ثبت می کنید و هر وقت آن تعداد زیر مجموعه را بدست آوردید سایت خودش به صورت اتوماتیک لینک شما را در سایت هایی که گفتم به نمایش می گذارد. سایت های عضوی که لینک شما در آنها قرار می گیرد خارجی هستند و پیج رنک بالایی دارند.

شاید تصور کنید که بازدید کننده خارجی به درد من نمی خورد و تا بازدید کننده خارجی بفهمد سایت من فارسی هست زود صفحه سایت من را می بندد!

 حق با شماست؛ بازدید کننده خارجی به محض ورود به سایت شما و دیدن فارسی بودن سایت، سایت شما را ترک می کند؛ اصلاً ورود بازدید کننده به سایت شما مهم نیست، سایت های عضوی که لینک شما در آنها قرار می گیرد محبوبیت و پیج رنک بالایی دارند و قرارگیری لینک شما در چنین سایت هایی باعث بالا رفتن بک لینک شما میشود.

اولین و مهم ترین عاملی هم که در دادن رتبه به سایت ها توسط گوگل بررسی میشود، بک لینک هست البته عوامل دیگری هم موثر هست ولی هیچ کدام به اندازه بک لینک مهم نیست.


در برخی موارد مشاهده شده که در اثر افزایش بک لینک، پیج رنک سایت هایی از صفر شده 4

 در آینده که رتبه شما بالا رفت گوگل رتبه های اول جستجو ها را به سایت شما اختصاص میدهد و به تدریج بازدید کننده ایرانی زیادی به سایت شما می آیند و آن موقع است که به هدف خود رسیده اید.

با کسب 10 زیرمجموعه، لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیرد، اگر آن 10 زیرمجموعه هم 10 زیرمجموعه بگیرند، لینک شما در 100 سایت نمایش داده میشود و همینطور ادامه پیدا می کند تا اینکه به مرز یک میلیون سایت برسد و آن وقت لازم نیست کاری کنید؛ ترافیک مادام العمر خواهید داشت.

 البته با کسب همان 10 زیرمجموعه ناقابل هم ترافیک خوبی به سایت شما می آید. با کسب 10 زیرمجموعه لینک شما در 10 سایت پربازدید قرار می گیرد و اگر خواستید می توانید از همان جا فعالیت خود را قطع کنید و شاهد افزایش ترافیک سایت خود باشید.


نحوه ثبت نام در این سایت :

ابتدا بر روی بنر زیر کلیک کرده و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

ثبت نام در این سایت دو مرحله داشته که دو مرحله را هم باید یکجا انجام دهید.

در صفحه ثبت نام باید کدهای اختصاصی خودتان را با کلیک بر روی لینک های آگهی های تبلیغاتی این سایت به دست بیاورید.

روی لینکی که در کادر Sponsor Ad هست کلیک کنید. صفحه آن آگهی باز شده و پس از گذشت چند ثانیه که از آن سایت بازدید کنید کدی در قسمت بالای آن (مثل تصویر زیر) به شما داده میشود، آن کد را در قسمت Sponsor Ad تکست باکس وارد کنید.




در کادر پایین تر هم 6 اگهی تبلیغاتی هست که باید روی آنها هم کلیک کرده و کدی را که هر کدام از آنها به شما میدهند را در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید.

بعد به مرحله دوم رفته و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و سه گزینه را تیک زده و در نهایت روی دکمه Sign Me Up Now کلیک کنید.
به ایمیل خود مراجعه کنید، سه ایمیل برای شما ارسال شده (شاید هم به پوشه Spam ارسال شده باشند) در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافی وجود دارد، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات Login و Profile شما در سایت.

وارد ایمیل فعال سازی شده و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال شود.

پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و بر روی لینک Member Login در بالای سایت کلیک کنید.

در صفحه
Login باید User ID و Password خودتان را وارد کنید که در ایمیل ارسال شده برای شما وجود دارند؛ روی دکمه Login کلیک کنید تا وارد پنل کاربری شوید.

در پنل کاربری با کلیک بر روی لینک Edit My Profile می توانید اطلاعات پروفایل خودتان را تغییر بدهید یا حساب کاربری خود را حذف کنید.

با کلیک بر روی لینک Edit My Ad می توانید آدرس و توضیح لینک سایت خود را ویرایش کنید.

با کلیک بر روی لینک See My Downline Stats می توانید تعداد زیرمجموعه های خودتان در رده های مختلف را ببینید.

با کلیک بر روی لینک Promote My FreeViral Page می توانید لینک معرفی خودتان را دریافت کنید و با استفاده از آن زیرمجموعه کسب کنید. می توانید به صورت لینک و یا در قالب بنر در سایت خود قرار بدهید، توضیحات کامل در این صفحه وجود دارد.

با کلیک بر روی لینک Logout هم که از پنل کاربری خارج میشوید.




وقتی کاربری از طریق لینک یا بنر ثبت نام که در سایت و یا وبلاگ شما قرار دارد وارد سایت
FreeViral شود، برای دریافت اولین کد از 6 کد اختصاصی باید بر روی لینک سایت شما کلیک کند، سایت شما برای چند ثانیه نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصی کاربر نمایان می شود. لینک شما به صورت تصادفی برای بازدیدکننده گان دیگری که قصد عضویت دارند نیز نمایش داده می شود.

در صورتی که سوال یا مشکلی داشتید جوابش را حتماً در قسمت FAQs سایت پیدا می کنید و همچنین در قسمت نظرات همین پست هم می توانید سوأل خود را بپرسید.

اگر به هر دلیلی نتوانستید در سایت عضو شوید مشخصات و ایمیل خود را برای ما ارسال کنید تا ما اقدام به باز کردن یک اکانت برای شما در سایت نماییم.
موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.