قاطی پاطی

قاطی پاطی

به سایت قاطی پاطی خوش آمدید.
قاطی پاطی

قاطی پاطی

به سایت قاطی پاطی خوش آمدید.

دانلود Ravensword برای اندروید


بازی اکشن مبارزه شوالیه ها Ravensword: Shadowlands v1.2 - آندروید

آندروید مورد نیاز : ۴٫۰ و بالاتر

Ravensword یک بازی اکشن ماجرایی که داستان آن مربوط به زمان پادشاهی Tyreas میباشد. در این بازی شما با موجودات و هیولاهای ما قبل تاریخ زیاد روبرو شده و باید با آنها مبارزه نمایید. شما با جمع آوری سلاح های قدرتمند باید مهارت خود را افزایش داده و گروه های مبارز برای خود تشکیل دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

  ادامه مطلب ...

دانلود Battlefield: Bad Company برای اندروید


دانلود بازی اکشن میدان جنگ Battlefield: Bad Company 2 v1.07 - آندروید

آندروید مورد نیاز : ۲٫۳ و بالاتر

Battlefield: Bad Company یک بازی اکشن اول شخص تیراندازی برای سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی شما در هر مرحله باید عملیات های مختلفی را انجام دهید. این بازی در ۱۴ مرحله تک نفره و ۵ محیط مختلف انجام میگیرد. شما در هر مرحله میتوانید سلاح های جدید گرفته و با آن دشمنان را نابود کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

  ادامه مطلب ...

دانلود Dead Space برای اندروید


بازی ترسناک فضای مرده Dead Space v1.1.54 - آندروید

نصب بصورت آفلاین و بدون نیاز به فایل دیتا

Dead Space یک بازی جذاب و ترسناک فضایی برای سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی شما در نقش isaac در یک سیاره ناشناخته قرار میگیرید و باید با موجودات آن سیاره مبارزه کنید. شما باید برای زنده ماندن تلاش کرده و راهی برای فرار پیدا کنید. این بازی بدون نیاز به فایل دیتا و به صورت آفلاین نصب میشود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی در ادامه مطلب با ما باشید!

ادامه مطلب ...

دانلود Wild Blood برای اندروید

 بازی اکشن خون وحشی Wild Blood v1.1.1 + پول بینهایت

نسخه پول بینهایت

Wild Blood یک بازی اکشن با گرافیکی بسیار بالا برای سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی شما در نقش لانسلوت قرار گرفته و باید با پادشاه آرتور و موجودات شیطانی آن مبارزه نمایید تا ملکه و جهان را نجات دهید. پادشاه آرتور با بازکردن درهای جهنم دنیا را تبدیل به تاخت و تاز موجوداتی شیطانی کرده است. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

  ادامه مطلب ...